مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-26اقتصادي

تهیه جهیزیه برای 17 نفر از خانواده زندانیان البرزی/ 101 زندانی بدهکار آزاد شدند


مدیرکل امور زندان های استان البرز از تهیه جهیزیه برای 17 نفر از خانواده زندانیان البرزی توسط موسسه خیریه خبر داد و گفت: با کمک خیرین این مرکز نیکوکاری موقق شد 101 زندانی بدهکار را از زندان های استان آزادکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تاثیر مرکز نیکوکاری بر کیفیت و کمیت خدمات حمایتی اداره کل زندان های استان البزر، گفت: این مرکز در سالجاری بالغ بر 5130 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی 101 زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر 26 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

چهارمحالی افزود: این مرکز با معرفی خانواده های بی بضاعت به بانک های طرف قرارداد و کمیته امداد زمینه دریافت 300 مورد تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال خانگی، خود اشتغالی و رفع مشکلات اقتصادی این قشر را فراهم کرده است.

مدیر کل زندان های استان البرز اظهار کرد: 17 مورد تامین جهیزیه، توزیع 1500 بسته لوازم التحریر، اهدا دوچرخه، پرداخت 3 میلیارد و 650 میلیون ریال کمک بلا عوض به خانواده زندانیان، اطعام و افطاری مددجویان و خانواده های آنان در مناسبت های ملی و مذهبی و مشارکت در تجهیز سوله اشتغال زندانیان نیز در سالجاری و به همت این مرکز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه جهیزیه برای 17 نفر از خانواده زندانیان البرزی/ 101 زندانی بدهکار آزاد شدند

تهیه جهیزیه برای 17 نفر از خانواده زندانیان البرزی/ 101 زندانی بدهکار آزاد شدند