مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-26اقتصادي

ضرورت بهره مندی شهرستان دهلران از ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی


فرماندار ویژه دهلران در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام بر بهره گیری و استفاده بیشتر از ظرفیت های علمی و پژوهشی این نهاد در منطقه تأکید کرد.

- لطیف صادقی ، فرماندار ویژه دهلران در این دیدار به ظرفیت های این شهرستان در حوزه گیاهان دارویی اشاره و اظهار کرد: با توجه به وجود مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی گرمسیری جهاد دانشگاهی در این شهرستان انتظار می رود این نهاد بیشتر و بهتر از گذشته از توان علمی و پژوهشی خود برای توسعه کشت گیاهان دارویی در دهلران و انتقال دانش به کشاورزان این منطقه استفاده کند.

وی بر ضرورت هدایت صنعت کشاورزی به ویژه در حوزه گیاهان دارویی به سمت فعالیت های دانش بنیان به منظور توسعه اقتصادی منطقه تأکید کرد و گفت: در عرصه کاشت گیاهان دارویی، جهاد دانشگاهی با جدیت بیشتر فعالیت ها را پیگیری کند تا با فرهنگ سازی بین کشاورزان به جای کاشت محصولات کم بازده با تولید گیاهان دارویی و حرکت به سمت تولید محصولات دانش بنیان که ارزش افزوده بیشتری دارد زمینه رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

فرماندار ویژه دهلران همچنین بر ضرورت توجه جهاد دانشگاهی به کارهای دانش بنیان در حوزه پایین دستی پتروشیمی نیز تاکید کرد و افزود: با رایزنی و پیگیری های لازم در این زمینه نیز می توان از توانمندی های جهاد دانشگاهی در این عرصه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی شهرستان دهلران از ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی

ضرورت بهره مندی شهرستان دهلران از ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی