مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-26فرهنگي

از داوری بهروز افخمی تا مقابله با سلبریتیسم در جشنواره فیلم مقاومت


در آستانه برپایی هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت ، نشست خبری این رویداد با اعلام اینکه بهروز افخمی رییس هیات داوران بخش اصلی است و با تاکید براینکه این جشنواره، - در آستانه برپایی هفدهمین جشنواره فیلم "مقاومت"، نشست خبری این رویداد با اعلام اینکه بهروز افخمی رییس هیات داوران بخش اصلی است و با تاکید براینکه "این جشنواره، جای فیگور سیاسی نیست" برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تا چند روز دیگر با شعار گفتمان مقاومت، نهضت جهانی مستضعفین و آزادی قدس شریف برگزار می شود.

صبح یکشنبه، هفتم اسفند ماه مدیران این رویداد سینمایی از جمله جلال غفاری قدیر (دبیر جشنواره)، محمد حسینی (مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس)، محمدعلی مومنی (مدیر کمیته بین الملل)، محسن جوادی (مدیرکمیته استانی)، ناظمی (مدیر کمیته پژوهشی و داوری) و رفیعی (دبیر اجرایی جشنواره) در مرکز فرهنگی اسوه حاضر شدند و اطلاعاتی را درباره بخشهای مختلف این جشنواره ارایه کردند.

در ابتدای این نشست دبیر جشنواره گفت: میزان آثاری که به جشنواره رسیده به قدری هست که بگوییم شاهد یک جشنواره ملی و بین المللی در حوزه مقاومت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از داوری بهروز افخمی تا مقابله با سلبریتیسم در جشنواره فیلم مقاومت

از داوری بهروز افخمی تا مقابله با سلبریتیسم در جشنواره فیلم مقاومت