مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-26سياسي

نشریات دانشجویی می توانند نقش بسزایی در توسعه علمی کشور داشته باشند


سردبیر فصلنامه علمی تخصصی «چهارباغ» می گوید: «تشکل دانشجویی» برخاسته از دانشگاه بوده و دانشگاه را می‏ توان یکی از مهم‏ترین و اساسی‏ ترین مراکز تولید علم و تربیت نیروی انسانی جهت رفع نیازهای جوامع متمدن در نظر گرفت.

- سردبیر فصلنامه علمی تخصصی چهارباغ می گوید: تشکل دانشجویی برخاسته از دانشگاه بوده و دانشگاه را می‏ توان یکی از مهم‏ترین و اساسی‏ ترین مراکز تولید علم و تربیت نیروی انسانی جهت رفع نیازهای جوامع متمدن در نظر گرفت.

محمد فضلی ـ سردبیر فصلنامه علمی تخصصی چهارباغ دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با باشگاه دانشجویان ایسنا، با اشاره به نقش تشکل های غیر سیاسی دانشجویی به عنوان بدنه نخبگانی در ایجاد فضای گفتمان نخبگانی گفت: تشکل های دانشجویی یکی از بزرگترین بسترهایی است که دانشجو در کنار آموزش های علمی به فعالیت های عملی فرهنگی و اجتماعی در آن می پردازد و این حقیقت که شماری از سیاستمداران، اغلب نخبگان و نوآوران عرصه‏ های مختلف فکری و مدیران برجسته سطوح عالی از دانشگاه و از دل تشکل های دانشجویی برخاسته اند، قابل انکار نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: رسالت مهم تشکل های دانشجویی در فضای دانشگاه، عملی کردن ایده ها در جهت رشد و بالندگی جامعه است و لذا نشریات دانشجویی می توانند با تولید و توزیع اطلاعات علمی صحیح و آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات دانشجویی می توانند نقش بسزایی در توسعه علمی کشور داشته باشند

نشریات دانشجویی می توانند نقش بسزایی در توسعه علمی کشور داشته باشند