مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-26سياسي

پایگاه های فرهنگی و آموزشی در جاده های اردبیل راه اندازی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پایگاه های فرهنگی و آموزشی همزمان با نوروز 1402 در قالب پویش همراهان سفر ایمن در محورهای مواصلاتی اردبیل راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه های فرهنگی و آموزشی همزمان با نوروز 1402 در قالب پویش همراهان سفر ایمن در محورهای مواصلاتی اردبیل راه اندازی می شود که ضمن آموزش های ترافیکی لازم به خانواده ها، اجرای برنامه های نشاط آور را نیز در دستور کار خود دارند.

وی با بیان اینکه پویش همراهان سفر ایمن از 24 اسفند تا 15 فروردین در اردبیل اجرا می شود، گفت: این طرح مهم با شعار سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما در کیلومتر 98 محور اردبیل پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر و کیلومتر 77 محور اردبیل سرچم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ارم کوثر اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: توزیع اقلام فرهنگی و بروشور در بین مسافران نوروزی نیز از دیگر برنامه های این پایگاه ها است که در این بروشور نقشه استان اردبیل، اطلاعات و موقعیت مکانی راهدارخانه ها، مراکز امدادی و مجتمع های رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی درج شده و در ایام تعطیلات نوروزی در ورودی استان و مجتمع های خدماتی رفاهی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های فرهنگی و آموزشی در جاده های اردبیل راه اندازی می شود

پایگاه های فرهنگی و آموزشی در جاده های اردبیل راه اندازی می شود