مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-26فرهنگي

لیلا حاتمی فقط به مردان ایرانی نامحرم است؟!


همچنین این پرسش باقی است که با توجه به آنکه این فیلم پس از پخش بین المللی و انتشار روی سرویس های استریم جهانی، به سرعت سر از اینترنت درمی آورد و مردم ایران فیلم را می بینند، - فیلم قاتل و وحشی در حالی رفع توقیف شد که این فیلم فقط برای نمایش در خارج از ایران پروانه گرفت و پروانه نمایش آن صادر شد؛ رویکردی عجیب که این پرسش را پیش آورد اگر تصور می شود اشکال شرعی وجود دارد، آیا لیلا حاتمی فقط به مردان ایرانی نامحرم است و به مردان خارجی محرم است؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله محصول 1398 است اما از همان زمان بدون هیچ توضیحی توقیف شد.

ابتدا بحث خشونت فیلم مطرح شد اما در نهایت مشخص شد که مشکل اصلی حضور لیلا حاتمی با سر تراشیده و بدون حجاب در فیلم است؛ وضعیتی که با توجه به وقوع در تعداد پرشماری از فیلم ها از جمله سرب، شیفتگی، زندان زنان و شنای پروانه غیرمنتظره بود.

این شرایط تا روز گذشته که خبر از رفع توقیف این فیلم داده شد، تداوم داشت اما این رفع توقیف اسباب شگفتی ناظران را رقم زد، چرا که تنها مجوز نمایش بین المللی فیلم صادر شد.

در واقع فیلم تازه نعمت الله مجاز است تا برای مخاطبان سراسر جهان به استثنای مردم ایران به نمایش درآید! این اتفاق یادآور اتفاق دیگری است که در سال 1387 رخ داد و نمایش فیلم کتاب قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلا حاتمی فقط به مردان ایرانی نامحرم است؟!

لیلا حاتمی فقط به مردان ایرانی نامحرم است؟!