مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-26اقتصادي

لوازم سرمایشی و گرمایشی گران شد/ قیمت لوازم خانگی به قبل بازنگشت


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: علاوه بر اینکه قیمت لوازم خانگی به قیمت های قبلی بازنگشت، محصولات سرمایشی و گرمایشی نیز طی 10 روز گذشته 15 درصد گران شدند.

- اکبر پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: وزارت صمت هنوز مجوزی برای تغییر قیمت لوازم خانگی نداده است و همان افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت محصولات لوازم خانگی که بدون مجوز اعمال شده بود، به قوت خود باقی مانده است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران افزود: اگرچه وزارت صمت و سازمان حمایت تاکید بر بازگشت قیمت ها به قیمت های قبلی دارند اما قیمت ها برنگشته است و محصولات لوازم خانگی با همان قیمت ها به فروش می رسد.

وی گفت: همچنین طی 10 روز گذشته نیز شرکت های سرمایشی و گرمایشی که تولیدکننده پکیج، آب گرم کن و… هستند بدون حساب و کتاب 15 درصد افزایش قیمت داده اند.

پازوکی تاکید کرد: اگرچه در انتهای سال قرار داریم اما اوضاع بازار خوب نیست و تقاضای خاصی در بازار نداریم.

تخصیص ارز به تولید مشکل شد پازوکی در مورد تأثیر افزایش قیمت دلار بر بازار نیز گفت: محصولات خارجی قاچاق است و دلار روی آن بخش اثر می گذارد؛ ما فروشنده اجناس ایرانی هستیم اما نکته این است که تولیدکننده ایرانی می گوید به سختی به دلار نیمایی دسترسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم سرمایشی و گرمایشی گران شد/ قیمت لوازم خانگی به قبل بازنگشت

لوازم سرمایشی و گرمایشی گران شد/ قیمت لوازم خانگی به قبل بازنگشت