مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-26سياسي

8100 وکالت تسخیری در مازندران انجام شد


طی 10 سال گذشته بیش از هشت هزار و 150 وکالت تسخیری در استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سیدعلی باقری تبار پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه مشاوره های قضایی و حقوقی همچنان جا نیفتاده است، افزود: طی 10 سال اخیر هشت هزار و 600 وکالت تسخیری و دو هزار و 400 معاضدت قضایی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه 60 نفر از وکلای دادگستری به متقاضیان مشاوره قضایی می دهند، افزود: علاوه بر این در حوزه های مختلفی در حال خدمات دهی هستیم.

وی با عنوان اینکه در سال جاری 337 نفر در آزمون وکالت پذیرفته شدند، افزود: بیشترین شمار اشتغال در حوزه قضایی انجام شده است و رعایت عدالت و پایبندی به قانون از مهمترین اهداف و وظایف است.

باقری تبار با اظهار اینکه شایسته ترین افراد برای مشاوره های قضایی و حقوقی انتخاب شدند، تعامل با دستگاه قضایی را مناسب و مطلوب خواند.

این حقوقدان مازندرانی پایین بودن صبر و تحمل را از جمله دلایل بالابودن شمار پرونده های قضایی و حقوقی در استان ذکر کرد و گفت: توریستی و تفریحی بودن از دیگر دلایل شمار بالای پرونده های قضایی و حقوقی است.

وی با تاکید براین که صنوف مختلف باید دارای مشاوران حقوقی باشند، خواستار الزامی شدن داشتن وکیل در صنوف مختلف شد وی دعاوی فصلی، املاک، تجاوزات ملکی را از جمله موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8100 وکالت تسخیری در مازندران انجام شد

8100 وکالت تسخیری در مازندران انجام شد