مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-26اقتصادي

ساخت و بهره برداری از 73 کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه


رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه از ساخت و بهره برداری از 73 کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه خبر داد.

- اکبر سپهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از 70 کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه طی 11 ماهه سال جاری احداث شده است.

وی افزود: عملکرد اداره راه روستایی در ساخت راه های روستایی طی یازده ماهه سال 1401 در استان کرمانشاه 73 کیلومتر راه روستایی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 کیلومتر افزایش داشته است.

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه ها و مسیرهای روستایی است، تصریح کرد: در حوزه احداث راه های روستایی پروژه های بیشتری را در حال برنامه ریزی داریم و امیدواریم در سال آینده طول بیشتری را برای تردد راحت تر روستاییان احداث، آسفالت و آماده بهره برداری کنیم.

سپهر بیان کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 1399 و تداوم آن در سال های بعد ردیف ملی اعتبارات ساخت راه های روستایی حذف شده و اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی با اولویت روستاهای بالای 20 خانوار از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان ها تصویب و برای اجرا به اداره کل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بهره برداری از 73 کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه

ساخت و بهره برداری از 73 کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه