مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-26فرهنگي

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی


سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به مدت 3 روز و با حضور 10 گروه نمایشی در بندرعباس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی اظهار داشت: پس از پنج سال وقفه، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی امسال به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به عنوان شاخص ترین برنامه اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نام برد که در استان هرمزگان برگزار شده است.

جهانگیری گفت: در این دوره از جشنواره، گروه های تئاتر از استان های سراسرکشور شرکت کرده اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری استاندار هرمزگان و سایر دستگاه ها تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 6 الی 10 اسفند ماه با داوری، علی رضایی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در بندرعباس برگزار می شود.

در ادامه برنامه سیدجواد رفاهی نماینده بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام اظهار کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به محض تقبل مسؤلیت، پیگیر بازگشت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به استان بود و امسال این دوره از جشنواره در بندرعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی