مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-26فرهنگي

کنسرت های موسیقی به تدریج رونق می گیرند+برنامه اجراها


پس از حدود شش ماه تعطیلی کنسرت ها، به تدریج پس از برگزاری جشنواره موسیقی فجر، استقبال خواننده ها برای اجرای صحنه ای بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت های موسیقی عمدتا پاپ که بیشتر هم با استقبال جوانان همراه می شوند، یکی از رویدادهایی است که بخصوص در ماه های گذشته محل بحث بوده و براساس برخی پیش بینی ها، جریان برگزاری این دست از کنسرت ها به راه افتاده است اما مشکل همچنان در مورد بخش اعظم پیکره موسیقی کشور که می تواند به صحنه اجرایی کشور بازگردد، وجود دارد.

از آنجایی که موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی محلی هم از حیث هنرمندان این حوزه ها هم از منظر مخاطبین، دارای جایگاهی قابل توجه در حوزه کلی موسیقی محسوب می شود، گویا این قضیه برای ورود و گشایش نیازمند همت و تلاش مضاعف مسولین و دست اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای ذیربط است.

با این وجود پس از حدود شش ماه تعطیلی کنسرت ها، به تدریج پس از برگزاری جشنواره موسیقی فجر، استقبال خواننده ها برای اجرای صحنه ای بیشتر شده است که در ادمه برنامه کنسرت های اسفندماه را ملاحظه می کنید.

یکشنبه 7 اسفند زانکو ـ تهران ـ ساعت 22 ـ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی دوشنبه 8 اسفند مسعود صادقلو ـ شهر خنج ـ ساعت 18:30 و 21:30 ـ تالار شهرداری دوشنبه 8 اسفند ناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت های موسیقی به تدریج رونق می گیرند+برنامه اجراها

کنسرت های موسیقی به تدریج رونق می گیرند+برنامه اجراها