مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:112023-02-26اقتصادي

تخلیه و بارگیری 89 میلیون تن انواع کالا در بنادر هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز با ارائه تازه ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی 11 ماهه سال 1401، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع رقمی بالغ بر 69 میلیون و 595 هزار انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

وی با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از 89 میلیون انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بنادر استان افزود : از این میزان 5 میلیون و 713 هزارتن مربوط به محموله های ترانزیتی کالاهای غیر نفتی در بنادر هرمزگان بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه از جابجایی 26 میلیون و 432 هزار تن انواع کالاهای صادراتی و بیش از 10 میلیون انواع کالاهای وارداتی غیر نفتی طی 11 ماه سال جاری در بنادر استان خبر داد.

عباس نژاد با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده میزان صادرات کالاهای غیرنفتی کانتینری در بندر شهید رجایی حجمی بالغ بر 22 میلیون و 406 هزار تن بوده است، خاطر نشان کرد: نمودارهای آماری در این بخش رشد 7,6 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می دهند .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در خصوص کالاهای ترانشیپی غیر نفتی نیز طی 11 ماهه سال جاری گفت:حجمی بالغ بر 2 میلیون و 906 هزار تن کالا از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 89 میلیون تن انواع کالا در بنادر هرمزگان

تخلیه و بارگیری 89 میلیون تن انواع کالا در بنادر هرمزگان