مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-26بين الملل

تاکید السودانی بر حمایت از فلسطین/حلبوسی در صدر هیاتی به دمشق رفت


نخست وزیر عراق تاکید کرد که موضع بغداد در حمایت از ملت فلسطین ثابت و استوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با روحی فتوح رییس مجلس ملی فلسطین در حاشیه سی و چهارمین نشست اتحادیه پارلمان های عربی در بغداد، بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

وی در این باره تاکید کرد: موضع بغداد در حمایت از مساله عادلانه ملت فلسطین، ثابت و استوار است و تلاش داریم با اقدامات موثر امنیت و ثبات را برای ملت های منطقه محقق کنیم.

در تحولی مرتبط با نشست اتحادیه پارلمان های عربی در بغداد، منابع عراقی همچنین از سفر هیاتی از مقامات اتحادیه پارلمان های عربی به سوریه خبر دادند.

بنابراین گزارش، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق امروز یکشنبه در صدر هیاتی از مقامات اتحادیه پارلمان های عربی از بغداد، عازم دمشق شد.

بنابر اعلام خبرگزاری رسمی عراق این سفر در راستای تاکید بر حمایت کشورهای عربی از سوریه، در پی زلزله ویرانگر اخیر در مناطق شمال سوریه انجام شده است.

الحلبوسی در بیانیه ای همزمان با این سفر، تاکید کرد که همه کشورهای عربی بر لزوم بازگشت سوریه به محیط عربی اش تاکید دارند و خواهان ایقای نقش مجدد دمشق در محیط عربی، اقلیمی و بین المللی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید السودانی بر حمایت از فلسطین/حلبوسی در صدر هیاتی به دمشق رفت

تاکید السودانی بر حمایت از فلسطین/حلبوسی در صدر هیاتی به دمشق رفت