مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-26دانش

مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محسن ایرانی، معاون فناوری، نوآوری و اقتصادی دانشگاه کاشان در آیین افتتاح مدرسه اشتغال این دانشگاه هدف از ایجاد مدرسه اشتغال را فراهم کردن فضایی برای آموزش مهارت های لازم جهت اشتغال پایدار از یکسو و اشتغال زایی .

- مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان با هدف فراهم کردن فضایی برای آموزش مهارت های لازم جهت اشتغال پایدار و اشتغال زایی و کارآفرینی برای دانشجویان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محسن ایرانی، معاون فناوری، نوآوری و اقتصادی دانشگاه کاشان در آیین افتتاح مدرسه اشتغال این دانشگاه هدف از ایجاد مدرسه اشتغال را فراهم کردن فضایی برای آموزش مهارت های لازم جهت اشتغال پایدار از یکسو و اشتغال زایی و کارآفرینی برای دانشجویان از سوی دیگر عنوان کرد و گفت: رسالت دانشگاه این است تا مراکزی را برای مهارت آموزی و ایده پروری دانشجویان ایجاد نماید تا زمینه ای برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان را بعد از فارغ التحصیلی فراهم کند.

ایرانی افزود: با همکاری مرکز کارآفرینی سعی بر این است جهت آماده سازی دانشجویان مجموعه دروس مهارتی لازم برای ورود به عرصه کسب و کار را در غالب مدرسه اشتغال آموزش دهد و پس از آن با برگزاری برنامه های ارزیابی و مشاوره شغلی، ایجاد فضای کارآموزی و ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان افتتاح شد

مدرسه اشتغال دانشگاه کاشان افتتاح شد