مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-26ورزشي

راهبرد اصلی رسانه های معاند سوء استفاده از شکاف بین نسلی است


معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه ای دشمن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهبرد اصلی رسانه های معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان شریف پیش از ظهر یکشنبه در همایش توانمندسازی رسانه ای در گرگان اظهار کرد: رسانه های سلطنت طلب تلاش می کنند با استفاده از شکاف بین نسلی برنامه ها و راهبردهای خود را به پیش ببرند و در این مسیر سرمایه گذاری ویژه ای روی مبحث خلأ بین نسلی انجام داده اند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید آموزه ها و داشته های انقلاب و روزگار سخت طاغوت را به نسل جدید منتقل کرده و باید از ابزارهای قدرتمند هنر و رسانه بهره گیری حداکثری کنیم.

وی گفت: باید بپذیریم در بیان داشته های انقلاب تعلل و کوتاهی کردیم، موضوعی که رهبر معظم انقلاب صریحاً به آن اشاره کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر مشقات و سختی های دوران انقلاب و وحشی گیری ها منافقین بیان شود جوانان و نوجوانان هرگز پای یاوه گویی منافقین نمی نشینند.

شریف افزود: هوشمندی و درایت آحاد مردم سبب شد تا هرگز وارد مسیر غلط اپوزیسیون قرار نگیرند و جوانان و دخترهای ایرانی هوشمندانه از مسیر کومله، مجاهدین خلق و مسیح علی نژاد و علی کریمی خود را جدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی رسانه های معاند سوء استفاده از شکاف بین نسلی است

راهبرد اصلی رسانه های معاند سوء استفاده از شکاف بین نسلی است