مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-26اقتصادي

چگونه بیمه قسطی بدون چک و سود خودرو بخریم؟


با افزایش قیمت خودرو در ماه های اخیر و کاهش توانایی مالی رانندگان برای تمدید یا خرید بیمه نامه خود، تقاضاها برای خرید قسطی بیمه نامه افزایش چشم گیری داشته است.

از این رو شرکت ازکی به کمک بازوی مالی خود ازکی وام امکان خرید بیمه ثالث و بدنه به صورت قسطی و بدون چک و بدون سود را ایجاد کرده است.

افزایش قیمت خودرو و کاهش توانایی مالی رانندگان همانطور که گفته شد، تورم 40 تا 60 درصدی قیمت خودرو باعث شده برخی از مالکان خودرو توان پرداخت هزینه بیمه خودرو خود را نداشته باشند.

در این شرایط، امکان خرید قسطی بیمه بدون چک و بدون سود از شرکت ازکی که  به کمک بازوی مالی خود ازکی وام ارائه می شود، یکی از راهکارهایی است که تا حد قابل توجهی به دارندگان خودرو کمک خواهد کرد.

این اقدام، به راحتی و فقط در چند دقیقه با احراز هویت و امضای الکترونیک انجام می شود.

در واقع ازکی و ازکی وام، خود را به عنوان واسط میان مشتری و شرکت بیمه قرار داده و ریسک خرید قسطی بدون چک و سفته را متوجه خود کرده و شرط ارائه چک از طرف مشتری را برای خریداران بیمه قسطی حذف کرده اند.

شرایط خرید بیمه قسطی چیست؟ شرکت ازکی دات کام ، برای فروش بیمه های قسطی ثالث و بدنه خود، دست خریداران را باز گذاشته تا علاوه بر پیش پرداخت حداقلی در زمان خرید، بتوانند بازه های پرداخت را تا حداکثر 11 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بیمه قسطی بدون چک و سود خودرو بخریم؟

چگونه بیمه قسطی بدون چک و سود خودرو بخریم؟