مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-26دانش

دانشکده های موجود هرمزگان، نتوانسته اند کادر مورد نیاز صنایع دریایی را تربیت کنند


علی رغم اینکه امسال رشد 57 درصدی در حوزه کشتی سازی داریم هیچ ضریب نفوذی در استان روی تربیت کادر مربوط به صنایع دریایی وجود ندارد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: علی رغم اینکه امسال رشد 57 درصدی در حوزه کشتی سازی داریم هیچ ضریب نفوذی در استان روی تربیت کادر مربوط به صنایع دریایی وجود ندارد.

مهدی دوستی صبح امروز (7 اسفندماه) در جلسه هیات امنای دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: سه درخواست از وزارت علوم در حوزه دانشگاهی استان داریم که از وزیر و قائم مقام وزیر می خواهیم نسبت به این سه مسئله مساعدت داشته باشند.

وی افزود: درخواست اول در حوزه دانشگاه هنر است که تاکنون برای توسعه این دانشگاه و پردیس علوم و فنون دریایی مساعدت شده و امیدوارم این مسئله به پایان برسد و امور مرتبط با این دانشگاه ها انجام شود.

استاندار هرمزگان گفت: درخواست دیگر تربیت کادر متخصص منطبق با نقشه توسعه استان است، هرمزگان در حال تبدیل شدن به قطب فولاد و قطب پالایشی کشور است و باید رشته های مرتبط با نیازهای استان در این زمینه تدوین شود.

وی با توجه به برنامه های توسعه استان در حوزه متالوژی، شیمی و پتروپالایش، بر تقویت رشته های دانشگاهی تاکید و تصریح کزد: تحقیقات دانشگاهی سبب می شود مشکلات اساسی استان کاهش یابد و می تواند گره های زیادی از مشکلات استان و حتی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده های موجود هرمزگان، نتوانسته اند کادر مورد نیاز صنایع دریایی را تربیت کنند

دانشکده های موجود هرمزگان، نتوانسته اند کادر مورد نیاز صنایع دریایی را تربیت کنند