مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-26اجتماعي

75 درصد از کشته های تصادفات مربوط به جاده ها است


رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه 82 درصد جانباختگان مربوط به سرعت، سبقت، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است، گفت: 75 درصد از کشته های تصادفات در جاده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کمال هادیانفر با گرامی داشت ایام ماه مبارک شعبان و قدردانی از اقدامات دستگاه ها گفت: دستگاه هایی که دور میز نشستند تقریباً در تمامی اعیاد در حوزه حمل و نقل مسئول هستند و به مناسبت های مختلف تحت عنوان طرح های مختلف پرتلاش و با ایثارگری فراوان زحمت می کشند و کار می کنند.

رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه مأموریت ما تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: در نوروز تقریباً تمامی افرادی که در کشور در مشاغل مختلف زندگی می کنند، برای تعطیلات برنامه ریزی می کنند؛ اما همکاران ما و شما کسانی هستند که باید بمانند و خدمات رسانی کنند تا سفر ایمنی را برای شهروندان رقم بزنیم.

وی با اشاره به نقش ویژه و اثرگذار اصحاب رسانه در حوزه مدیریت ترافیکی و اطلاع رسانی گفت: تلاش ما این بود که ظرفیت دولت سیزدهم را در این حوزه فعال کنیم؛ تلاش بر این است که ظرفیت مدیریتی در حوزه کاهش تصادفات را بتوانیم فعال کنیم و فعال نگهداریم که البته توفیقات خوبی هم در جلسه با رییس جمهور حاصل شد و منابع مالی خوبی برای تقویت دستگاه ها و سازمان ها شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد از کشته های تصادفات مربوط به جاده ها است

75 درصد از کشته های تصادفات مربوط به جاده ها است