مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-26سياسي

عواید فروش از محل مولدسازی صرف هزینه ها نمی شود


آن چه که از عواید فروش دارایی های غیرمنقول دولتی به دست می آید باید در طرح تملک دارایی سرمایه ای و طرحهای نیمه تمام عمرانی مصرف شود و نمی تواند صرف هزینه های جاری در کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین قربان زاده افزود:خوشبختانه با تمهید اندیشیده شده در این مصوبه و همچنین تکرار آن در لایحه بودجه امسال که مورد تصویب کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی نیز قرار گرفته محل استفاده این عواید مشخص شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می رساند و با این حال، طرح های نیمه تمام عمرانی هم تأمین مالی خود را از طریق بودجه آن، به دست می آورد.

رییس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص ارکان نظارتی این موضوع گفت: بر همین اساس شورای عالی هماهنگی سران قوا نیز، سازوکار نظارتی را برای هیات عالی مولد سازی دارایی های دولت در نظر گرفته است که در هفته آینده اعلام می شود.

قربان زاده در مورد فرایندهای اجرایی که در سازمان خصوصی سازی در حال اجراست افزود: موضوع خصوصی سازی به دارایی های مالی و سهم الشرکه دولت بازمی گردد که هیات واگذاری بر اساس قانون اجرای سیاست های اصل 44 تصمیم گیری لازم را تحت نظارت وزیر دادگستری، وزیر اقتصاد و دارایی، روسای اتاق بازرگانی و تعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواید فروش از محل مولدسازی صرف هزینه ها نمی شود

عواید فروش از محل مولدسازی صرف هزینه ها نمی شود