مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-26سياسي

سپاه پاسداران با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است


ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: امروز ملت ایران و امت های اسلامی به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می کنند و بارها برایشان ثابت شده سپاه برخوردار از بصیرت دینی و موجب اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از سپاه روح الله استان روح الله استان مرکزی، امیرمحمد صادقیان ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: میلاد خجسته اسوه ایثار و شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده نشان از ادامه مسیر مکتب امام حسین(ع) توسط پاسداران دلاور است که با توکل بر خدا، معنویت، ولایتمداری، تقوا و بصیرت این مسیر را در نهاد مقدس سپاه ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ارزشمند است که به برکت انقلاب اسلامی و محصول تفکر حضرت امام خمینی(ره) در کشور جاری شده، افزود: امروز هر فردی که برای استقلال و امنیت کشور تلاش می کند و یا به مردم در عرصه های مختلف خدمت می کند پاسدار است و به برکت وجود نهاد مردمی و انقلاب سپاه فرهنگ پاسداری در بخش های مختلف کشور طنین انداز شده است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران فرزند خلف انقلاب اسلامی است و سبزپوشان انقلاب اسلامی از روز تأسیس این نهاد انقلابی تا امروز همواره نقش مهم و راهبردی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است

سپاه پاسداران با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است