مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-26اقتصادي

«صحنه» رتبه سوم استانی در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد


فرماندار صحنه، از کسب رتبه سوم شهرستان در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: از تعداد 137 فقره تسهیلات مسکن روستای که به بانک های عامل معرفی کرده تا امروز 89 مورد عقد قرارداد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی سرپرست فرماندار صحنه امروز در جلسه  پیگیری تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی این  شهرستان، اظهار کرد: با توجه رشد سه پله ای در یک ماه اخیر و کسب رتبه سوم در بین شهرستان های استان، امیدواریم بانک ها در انعقاد قراردادها تا پایان اسفند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: از تعداد 137 فقره تسهیلات مسکن روستای که به بانک های عامل معرفی کرده تا امروز 89 مورد عقد قرارداد انجام شده که طبق برنامه زمان بندی باید حداکثر تا پایان اسفند تمام 137 فقره عقد قرارداد صورت گیرد.

فرماندار صحنه با اشاره به اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه های مهم خانوارهاست، بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان نیز نهایت همکاری را در راستای اجرایی کردن این طرح داشته باشند.

وی در پایان به آسان کردن شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و مسکن ملی توسط بانک ها تاکید کرد و گفت: لازم است بانک ها در زمینه سرعت بخشیدن به پرداخت وام ها تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صحنه» رتبه سوم استانی در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد

«صحنه» رتبه سوم استانی در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد