مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-26سياسي

کتاب «گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم» بررسی می شود


کتاب «گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم؛ روش ها، الگوها و دستاوردهای گفت وگو» نوشته علامه سید محمد حسین فضل الله، روز سه شنبه (9 اسفندماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بررسی می شود.

- کتاب گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم؛ روش ها، الگوها و دستاوردهای گفت وگو نوشته علامه سید محمد حسین فضل الله، روز سه شنبه (9 اسفندماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سلسله نشست های تخصصی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست تخصصی با محوریت نقد و بررسی کتاب گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم؛ روش ها، الگوها و دستاوردهای گفت وگو با حضور و سخنرانی مجید مرادی، استادیار دانشگاه ادیان و مذاهب در محل ساختمان شماره 14 این سازمان برگزار می شود.

کتاب گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم؛ روش ها، الگوها و دستاوردهای گفت وگو ترجمانی از الحوار فی القرآن الکریم و تألیف آیت الله سید محمد حسین فضل الله، رهبر شیعیان لبنان است که در سال 2010 درگذشت.

این اثر ارزشمند، موضوعی بدیع، نو و از جاذب ترین کتاب هایی است که می تواند خلاء روش گفت وگو از دیدگاه اسلام را در جامعه انقلابی ما پر کند.

علامه فضل الله، مؤلف گرانقدر کتاب در انگیزه نوشتن آن گفته است: احساس کردم در عرصه فرهنگ و ادب عربی جای آن خالی است که در عین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم» بررسی می شود

کتاب «گفت وگو و تفاهم در قرآن کریم» بررسی می شود