مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-26دانش

حضور بیش از 600 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در صنایع و دستگاه های اجرایی


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حضور بیش از 600 نفر از اعضای هیات علمی در صنایع و دستگاه های اجرایی به عنوان فرصت مطالعاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: با توجه به تنوع و گستردگی تخصص های موجود و همچنین زمینه های اجرایی و صنعتی متعدد در کشور، ضرورت دارد که دانشگاه ها با مدیریت مناسب زنجیره ها و شبکه های تخصصی مفیدی بین اساتید و شرکت های تولیدی و مراکز اجرایی ایجاد کنند.

وی افزود: ایجاد زمینه و روش مناسب برای همکاری جدی تر دانشگاه ها با جامعه و صنعت از طریق آشنایی واقعی و دقیق اعضای هیئت علمی با شرایط و مسائل اجرایی حوزه تخصصی یکی از اهداف طرح فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت است.

صالحی تصریح کرد: بر پایه این طرح اعضای هیأت علمی می توانند بین 3 ماه تا یک سال به صورت پاره وقت یا تمام وقت به سازمان یا شرکت مرتبط با حوزه تخصصی خود مأمور شده و علاوه بر آشنایی با مسائل و مشکلات آن ها، تا حد امکان در بهبود شرایط و افزایش بهره وری آن ها مشارکت کنند.

بر اساس ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پایش سال 1401، بیش از 600 نفر از اعضای هیات علمی در دوره های فرصت مطالعاتی برگزار شده در دانشگاه ها شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 600 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در صنایع و دستگاه های اجرایی

حضور بیش از 600 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در صنایع و دستگاه های اجرایی