مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-26اقتصادي

ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان البرز


مدیرکل زندان های استان البرز از ارائه خدمات گسترده حمایتی مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان البرز به خانواده زندانیان خبر داد.

- علی چهارمحالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان البرز یک نهاد حمایتی است که با هدف حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان به ارتقا کیفیت و کمیت این خدمات کمک می کند.

وی با اشاره به تأثیر مرکز نیکوکاری بر کیفیت و کمیت خدمات حمایتی اداره کل زندان های استان البزر گفت: این مرکز در سالجاری بالغ بر 5130 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع و در آزادی 101 زندانی بدهکار با مبلغی بالغ بر 26 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

مدیر کل زندان های استان البرز تصریح کرد: این مرکز در سال 98 تأسیس شد و از همان بدو شروع فعالیت، به ارائه خدماتی مانند اعطا جهیزیه به خانواده های بی بضاعت زندانی، توزیع بسته های کمک معیشتی، لوازم التحریر، معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات کم بهره، کمک به اشتغال خانگی و خود اشتغالی با اعطا تسهیلات کم بهره و… پرداخته است.

چهارمحالی افزود: این مرکز با معرفی خانواده های بی بضاعت به بانک های طرف قرارداد و کمیته امداد زمینه دریافت 300 مورد تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال خانگی، خود اشتغالی و رفع مشکلات اقتصادی این قشر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان البرز

ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان البرز