مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-26اقتصادي

بازار نوروزی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی زیر ذره بین نظارت می رود


مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه بازار نوروزی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی زیر ذره بین نظارت می رود، - ایسنا/کرمانشاه مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه بازار نوروزی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی زیر ذره بین نظارت می رود، گفت: با هر نوع گرانفروشی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی برخورد جدی می شود.

عبدالحسین احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با آغاز خریدهای نوروزی کار نظارت ویژه بر بازار را با تمرکز بر شهرستان کرمانشاه شروع کرده و نظارت ویژه بر بازار محصولات کشاورزی را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهیم داد.

احمدی با بیان اینکه هم اکنون روزانه هشت اکیپ در سطح هشت منطقه شهر کرمانشاه بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی نظارت ویژه دارند، گفت: بعدازظهرها هم چهار اکیپ در شهر کرمانشاه بر بازار نظارت دارند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ایام معمول سال حدود 20 نفر بازرس برای نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی دارد، گفت: در ایام خاصی مثل نوروز که حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار نوروزی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی زیر ذره بین نظارت می رود

بازار نوروزی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی زیر ذره بین نظارت می رود