مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-26اقتصادي

توزیع زیرقیمت 34 کالای اساسی در فارس تا عید فطر


مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: 34 قلم کالای اساسی با 10 تا 25 درصد تخفیف تا پایان ماه مبارک رمضان در فارس توزیع می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شیخ صبح یکشنبه در خصوص توزیع کالاهای اساسی بیان کرد: طرح فجر تا فطر در فارس با هدف تنظیم قیمت ها در بازار و هدایت مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب به سفره خانواده ها به اجرا در آمده است و بر اساس این طرح 34 قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و طرح فجر تا فطر از 12 بهمن ماه امسال در سطح کشور برای عرضه کالاهای اساسی در سطح جامعه آغاز شده است.

به گفته وی؛ در قالب اجرای این طرح 34 کالا اساسی در سطح استان فارس و در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ این استان شروع شده است که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان پیش رو و عید سعید فطر ادامه دارد.

شیخ با بیان اینکه تلاش می شود در صورت نیاز بازار این طرح در طول سال نیز تداوم داشته باشد، افزود: با اجرای این طرح 34 قلم کالا اساسی که مایحتاج ضروری مردم است با 10 الی 25 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توضیح داد: در زمان حاضر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و تعاونی های مصرف برای اجرای انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع زیرقیمت 34 کالای اساسی در فارس تا عید فطر

توزیع زیرقیمت 34 کالای اساسی در فارس تا عید فطر