مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-26اقتصادي

رشد 76 درصدی بودجه خدمات شهری در سال 1402


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه اقتصادی کشور گفت: با وجود افزایش بودجه سال آینده، در همین مدت بررسی بودجه دیدیم که قیمت ها در کشور چقدر افزایش پیدا کرد و در این راستا مجموعه دولت و مجلس باید افزایش قیمت ها را مهار کنند زیرا همه مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای شهر اصفهان در نطق پیش از دستور هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در جلسه هفتاد و ششم شورای اسلامی شهر که بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شد، برخی ایرادات به مصوبات مالی از سوی هیات انطباق موردبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به روند بررسی و تصویب بودجه افزود: در طول یک ماه بررسی بودجه، 6 جلسه هیات رییسه، 5 جلسه علنی، 27 جلسه تلفیق و 30 جلسه کمیسیون ها برگزار شد و تعداد کل مصوبات در این محدوده زمانی که شامل بررسی بودجه و لوایح درآمدی بود، 75 مصوبه بود که فقط یک مورد آن بودجه 1402 است.

نورصالحی گفت: در این بازه زمانی 41 مصوبه درآمدی تصویب و 33 مصوبه مورد ایراد هیات انطباق قرار گرفت و مجدداً بررسی و ایرادات برطرف شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: همه همکاران با نهایت دقت، وقت گذاری کرده و شورای اسلامی شهر توانست با تأمل و دقت، در زمان مقرر بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 76 درصدی بودجه خدمات شهری در سال 1402

رشد 76 درصدی بودجه خدمات شهری در سال 1402