مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-26سياسي

53 درصد از پرونده های قضایی شورا منجر به مصالحه شد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین گفت: 53 درصد از پرونده های قابل سازش شورای حل اختلاف استان با تلاش همکاران قضایی و اداری منجر به مصالحه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد حیدری در تشریح اقدامات و عملکرد مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین، گفت: 53 درصد از پرونده های قابل سازش شورای حل اختلاف استان با تلاش همکاران قضایی و اداری منجر به مصالحه شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده افزایش 11 درصدی است.

وی در خصوص پرونده های معوق بیان داشت: در سال گذشته 60 فقره پرونده قضایی معوق در شعب شورای حل اختلاف در جریان بود که این پرونده ها به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و این تعداد به 11 فقره کاهش یافت و قطعاً تعیین تکلیف سایر موارد نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام قضایی استان افزود: در ده ماهه نخست سال جاری 224 نفر از زندانیان شعب اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان با تلاش همکاران در راستای صلح و سازش از زندان آزاد شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: در ساماندهی شعب اجرای احکام شورای حل اختلاف نیز حدود 10 هزار پرونده مختومه موقت پالایش و به بایگانی راکد ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 درصد از پرونده های قضایی شورا منجر به مصالحه شد

53 درصد از پرونده های قضایی شورا منجر به مصالحه شد