مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-26بين الملل

هشدار کابل به اسلام آباد درباره تهدیدات اخیر پاکستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته وزیر دفاع و رییس سازمان اطلاعات ارتش پاکستان در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات افغانستان وارد کابل شدند، - وزیر دفاع افغانستان در واکنش به تهدید رییس سازمان اطلاعات ارتش پاکستان برای انجام عملیات نظامی در خاک این کشور گفت: ما را تهدید نکنید، ببینید چه بر سر آمریکا آمد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته وزیر دفاع و رییس سازمان اطلاعات ارتش پاکستان در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات افغانستان وارد کابل شدند، دیداری یک روزه که به طور رسمی جزییات زیادی از آن منتشر نشده، اما گزارش های غیررسمی متعددی درباره محور گفتگو ها و حواشی آن انتشار یافته است.

رسانه هندی نیوز 18 گزارش داد هیئت پاکستانی در این دیدار اسنادی را به طرف افغان ارائه کردند مبنی بر اینکه تحریک طالبان پاکستان (تی تی پی) مسئول افزایش تعداد حملات تروریستی علیه پرسنل امنیتی در شهر ها و مناطق مجاور با مرز افغانستان است.

بر اساس این گزارش، هیئت طالبان به ریاست ملا عبدالغنی برادر معاون اول نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان، نگرانی های مطرح شده در این باره را قاطعانه رد کرد.

هیئت طالبان همچنین تأکید کرد تا زمانی که پاکستان شواهد محکم دال بر دست داشتن تی تی پی در حملات تروریستی اخیر ارائه نکند، آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کابل به اسلام آباد درباره تهدیدات اخیر پاکستان

هشدار کابل به اسلام آباد درباره تهدیدات اخیر پاکستان