مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-26سياسي

نیروهای مسلح در صنعتی سازی ساختمان پیشگام هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود 199 هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در حال ساخت است، گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی سازی ساختمان پیشگام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی ساخته شده نیروهای مسلح گفت: امروز به حمدالله بیش از 10 هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل همکاران و هم رزمان عزیزمان در نیروهای مسلح می شود که این بخشی از نهضت ساخت مسکن در نیروهای مسلح است که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: امیدواریم مسئله مسکن که یکی از موضوعات اصلی زندگی هر خانواده از جمله همرزمان ما در نیروهای مسلح است با این روند مطلوبی که آغاز شده است به خوبی پیش برود و به ثمر بنشیند تا در سایه آرامش، مأموریت ها و مسئولیت ها به نحو مطلوبی انجام شود.

سردار باقری تصریح کرد: طبق تفاهم نامه ای که میان نیروهای مسلح و دولت امضا شده است، تعداد 500 هزار واحد مسکونی از مجموعه طرح ملی مسکن جهت ارائه مسکن شخصی کارکنان نیروهای مسلح تدبیر شده که برای رسیدن به این عدد بزرگ در طول مدتی که تعهد شده است، طبیعتاً باید روند کار با صنعتی سازی ساختمان پیش می رفت و بحمدالله وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در این رابطه پیشگام شد و ساخت یک پروژه مسکن صنعتی را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در صنعتی سازی ساختمان پیشگام هستند

نیروهای مسلح در صنعتی سازی ساختمان پیشگام هستند