مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-26حوادث

آتش نشان شهید خیابان بهار برادر همسر محمود کریمی بود+عکس


عصر روز گذشته شنبه ششم اسفندماه ساختمانی در خیابان طالقانی، محدوده خیابان بهار دچار حریق و آتش سوزی شد که در این عملیات یکی از نیروهای آتش نشانی که برادر همسر محمود کریمی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، عصر روز گذشته شنبه ششم اسفندماه ساختمانی در طالقانی محدوده خیابان بهار دچار حریق و آتش سوزی شد و در این حادثه رضا دارابی برادر همسر محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان به شهادت رسید.

چند ساعت بعد از این حادثه عیدالمطهر محمدخانی رییس مرکز رسانه شهرداری تهران ار شهادت یک آتش نشان خبرداد و نوشت: قهرمان عزیز شهر رضا دارای، رییس ایستگاه 120 آتش نشانی تهران در حین اطفای حریق ساختمان 153 خیابان بهار به دلیل شدت جراحات ناشی از سقوط در چاهک آسانسور ساختمان به شهادت رسید.

واکنش داود کریمی فرزند حاج محمود کریمی به خبر شهید رضا دارابی آتش نشان شهید که بود؟ اما شهید رضا دارابی که بود، او برادر همسر مداح مشهور کشورمان حاج محمود کریمی بود که فرزندش داود کریمی در فضای مجازی با تایید این خبر نوشت: یک بار به او گفتم تو الان رییس ایستگاه اصلاً وظیفه ات نیست داخل حریق بروی! خندید و گفت من نروم؟ بچه های مردم را بفرستم در دل آتش؟ آن ها هم مثل من هستند و من هم مثل ان ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشان شهید خیابان بهار برادر همسر محمود کریمی بود+عکس

آتش نشان شهید خیابان بهار برادر همسر محمود کریمی بود+عکس