مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-26ورزشي

کسب 72 نشان کشوری و بین المللی توسط بانوان ورزشکار آذربایجان غربی


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بانوان ورزشکار استان امسال موفق به کسب 72 نشان مختلف در مسابقات کشوری و بین المللی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد بیرامی در این زمینه اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان امسال در مسابقات بین المللی 133 درصد و در مسابقات کشوری 40 درصد بیشتر از پارسال نشان مختلف کسب کرده اند.

وی افزود: در سال جاری تعداد ورزشکاران زن سازمان یافته استان 27 هزار و536 نفر است که در مقایسه با سال گذشته که 17 هزار و 906 نفر بود رشد 56 درصدی دارد.

بیرامی تصریح کرد: در این مدت 16 ورزشکار زن به عضویت تیم ملی در آمدند که نسبت به سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

بیرامی، با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش در بین بانوان و راهیابی ورزشکاران زن به مسابقات کشوری و بین المللی از اهداف سازمان ورزش و جوانان استان است، تصریح کرد: امسال 19 ورزشکار زن استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 73 درصد رشد دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال جاری 40 مسابقه استانی در استان برگزار شد و این استان در این مدت میزبان هفت مسابقه بین المللی و 65 مسابقه کشوری بود.

وی، با اشاره به اینکه 21 سالن ورزشی و 106 باشگاه خصوصی ویژه بانوان در سطح استان وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه عمده چالش ورزش بانوان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 72 نشان کشوری و بین المللی توسط بانوان ورزشکار آذربایجان غربی

کسب 72 نشان کشوری و بین المللی توسط بانوان ورزشکار آذربایجان غربی