مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-26حوادث

صدور حکم جلب برای مالک ساختمان شماره 153 خیابان بهار


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: قاضی برای مالک ساختمان 153 خیابان بهار حکم جلب صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه روز گذشته ساختمان شماره 153 خیابان بهار گفت: عملیات اطفا حریق ساختمان 153 نزدیک به 12 ساعت طول کشید، اما به دلیل حجم بالای کالاهای دپو شده که اشتعال بالایی داشتند و درجه حرارت بالای 400 درجه، اطفا حریق در ساعات طولانی انجام شد.

وی ادامه داد این اقدام با احتیاط کامل انجام شد و ساختمان ها تخلیه و نفرات نجات داده شدند؛ مرحله به مرحله پیش رفتیم اما متأسفانه یکی از آتش نشانان در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید.

محمدی گفت: تا صبح با 50 فن مثبت، درجه حرارت را کاهش دادیم، و هم اکنون دو ایستگاه در محل حضور دارند که دما را کاهش دادند و ایمنی تثبیت شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه ما 33 هزار ساختمان را در سه سال اخیر پایش کردیم که در چهار دسته ناایمن، پر خطر، میان خطر و کم خطر تقسیم بندی می شود، خاطرنشان کرد: 11 هزار ساختمان در جدول ساختمان های پر خطر هستند که ساختمان 153 نیز جزو پر خطرهاست و رأی قضایی و حکم پلمب دارد که مالک فک پلمب کرده و قاضی حکم جلب برای او صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم جلب برای مالک ساختمان شماره 153 خیابان بهار

صدور حکم جلب برای مالک ساختمان شماره 153 خیابان بهار