مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-26بين الملل

شواهدی در تمایل ائتلاف سعودی به لغو محاصره بندر الحدیده/ 18 کشتی در راه یمن


دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله از پیشرفت در پرونده ورود کشتی های مقصد این کشور به بنادر استان الحدیده و حرکت 18 کشتی تجاری به سمت بنادر این استان خبر داد.

- دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله از پیشرفت در پرونده ورود کشتی های مقصد این کشور به بنادر استان الحدیده و حرکت 18 کشتی تجاری به سمت بنادر این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبد الوهاب الدره، وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که چند کشتی تجاری وارد بنادر استان الحدیده در غرب یمن شده اند و چند کشتی دیگر نیز در مسیر ورود به این بنادر هستند.

وی در این باره گفت: کشتی های وارد شده به یمن پس از بازرسی در بندر جیبوتی بدون تاخیر مستقیماً از این بندر به سمت بندر الحدیده حرکت کردند.

الدره افزود: از میان این کشتی ها، 18 فروند از بنادر بارگیری (مبدأ) به سمت بنادر الحدیده ، الصلیف و رأس عیسی در حرکت هستند که حامل مواد غذایی، مشتقات نفتی و کانتینر هستند.

الدره تأیید کرد: اسکله ها مملو از کشتی هایی است که محموله های آنها در حال تخلیه است و برخی از آنها نیز در صف ورود به قسمت تخلیه هستند.

وی ادامه داد: ورود کشتی ها به بنادر یمن به صورت روزانه ادامه دارد، تا اطمینان حاصل شود که نیاز 70 درصد ملت یمن تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شواهدی در تمایل ائتلاف سعودی به لغو محاصره بندر الحدیده/ 18 کشتی در راه یمن

شواهدی در تمایل ائتلاف سعودی به لغو محاصره بندر الحدیده/ 18 کشتی در راه یمن