مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-26سياسي

لزوم حل مشکل برق گیسکان دشتستان/ وزیر نیرو به مجلس احضار شد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مشکل برق مردم گیسکان تاکید کرد و گفت: وزیر نیرو برای پاسخ به سوال بنده در مورد عدم برق رسانی به منطقه گیسکان به مجلس می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان با جدیت پیگیری و دنبال می شود و انتظار داریم مسئولان نگاه ویژه ای به حل مشکلات داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأمین برق را یکی از نیازهای اولیه برای زندگی دانست و بیان کرد: منطقه گیسکان دشتستان از شبکه برق کامل و پایدار برخوردار نیست.

رضایی با بیان اینکه دو سال است که دارم این موضوع را پیگیری می کنم و وعده ها محقق نشده است افزود: سوالی را از وزیر نیرو در مورد عدم برق رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مطرح کردم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تقریباً به همه روستاها برق رسانی شده اما هنوز هم تعدادی از روستاها و خانه های مردم ما برق ندارند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مشکل باید در سریع ترین زمان حل می شد افزود: برق رسانی به این منطقه ضمن اینکه تکلیف برنامه های گذشته نیز بوده اما دولت به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکل برق گیسکان دشتستان/ وزیر نیرو به مجلس احضار شد

لزوم حل مشکل برق گیسکان دشتستان/ وزیر نیرو به مجلس احضار شد