مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-26حوادث

5 فروند شناور در آب های شهرستان گناوه و دیلم توقیف شد


پنج فروند شناور در آب های شهرستان گناوه و دیلم توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار داریم و از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده می شود.

وی افزود: در اجرای طرح رعد 10، دریابانان شهرستان گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در شناورها و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع و طی چند عملیات موفق به توقیف پنج فروند شناور در آب های شهرستان گناوه و دیلم شدند.

وی افزود: در بررسی از شناورهای توقیفی، هزار و 945 قطعه لوازم یدکی، قطعات و موتور خودرو، هشت هزار و 300 عدد لوازم آرایشی بهداشتی، پنج هزار عدد لوازم خرازی و نوشت افزار، 150 طاقه پارچه معادل هشت هزار و 700 متر و صدها اقلام دیگر به ارزش 57 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هشت نفر متهم، خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 فروند شناور در آب های شهرستان گناوه و دیلم توقیف شد

5 فروند شناور در آب های شهرستان گناوه و دیلم توقیف شد