مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-26بين الملل

مسکو: آمریکا و ناتو به جنگ اوکراین دامن می زنند


نماینده روسیه در سازمان های بین الملل تصریح کرد که آمریکا و متحدان ناتو این کشور با مداخله در امور کشورهای دیگر در حال دامن زدن به جنگ اوکراین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل، آمریکا و متحدان ناتو این کشور را به مداخله در امور کشورهای دیگر و دامن زدن به ناآرامی های جنگ اوکراین متهم کرد.

وی در این خصوص گفت: ایالات متحده و متحدان ناتو این کشور به طرز نامناسبی در هر موضوع بین المللی و امور داخلی کشورهای دیگر مداخله می کنند و اوکراین یک نمونه بارز از چنین مداخلاتی است .

نبنزیا ادامه داد: کشورهای غربی قبلاً نیز ما را فریب داده اند و هم اکنون نیز با قائل شدن حق گسترش غیرقابل کنترل ناتو به چنین کاری ادامه می دهند .

نماینده روسیه در سازمان ملل در ادامه به تجاوزات آمریکا از زمان پایان جنگ سرد تاکنون اشاره کرد و گفت: از زمان پایان جنگ سرد تاکنون، ایالات متحده 251 عملیات نظامی در خارج از قلمرو خود انجام داده است و خسارات سنگینی به کشورهای دیگر تحمیل کرده است .

نبنزیا با اشاره به این موارد تصریح کرد: غرب باید این حقیقت را بپذیرد که بازیگران دیگری در عرصه بین المللی وجود دارند که منافع خود را دارند و هم زیستی با آن ها و حتی همکاری با آن ها در خصوص برخی موضوعات بر اساس اصل احترام مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا و ناتو به جنگ اوکراین دامن می زنند

مسکو: آمریکا و ناتو به جنگ اوکراین دامن می زنند