مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-26اقتصادي

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!» نوشت: - دیروز آقای خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی کشورمان بعد از حضور در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که باتفاق آقایان مخبر و فرزین صورت گرفته بود، به خبرنگاران گفت پشت پرده اختلالات بازار ارز شناسایی شده و به زودی نهاد های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟! نوشت: 1- دیروز آقای خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی کشورمان بعد از حضور در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که باتفاق آقایان مخبر و فرزین صورت گرفته بود، به خبرنگاران گفت پشت پرده اختلالات بازار ارز شناسایی شده و به زودی نهاد های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد .

آقای قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به همان نشست، اعلام کرد برای ساماندهی بازار ارز به جمع بندی خوبی رسیده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!