مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-26اقتصادي

افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اردبیل از رشد مصرف گاز طبیعی فشرده در این استان و افزایش مصرف گاز طبیعی در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اردبیل از رشد مصرف گاز طبیعی فشرده در این استان و افزایش مصرف گاز طبیعی در استان خبر داد.

سیدحجت مدنی 7 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: گاز طبیعی فشرده سی ان جی جایگزینی مناسب در بهینه سازی مصرف سوخت در کشور است و سهم این سوخت باید در سبد سوخت کشور افزایش یابد.

به گفته وی مصرف این سوخت پاک در 335 روز گذشته سال جاری در این استان بیش از 216 میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2.

4 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اردبیل ادامه داد: تلاش کردیم سهم گاز طبیعی استان در سبد سوخت کشور افزایش یابد و از سوی دیگر با توجه به اینکه شبکه گاز در سراسر استان گسترده شده امکان استفاده از این سوخت به عنوان سوخت خودروها وجود دارد.

وی آلایندگی پایین این سوخت در مقایسه با سایر سوخت ها اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر استفاده از سوخت های جایگزین به ویژه سی ان جی در بخش حمل و نقل مورد توجه دولت قرار گرفته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده در استان اردبیل

افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده در استان اردبیل