مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-26ورزشي

اسپانسر تیم هندبال همدان مشخص شد


استاندار همدان ضمن اشاره به حمایت از هندبال بانوان استان در لیگ برتر، گفت: برای حمایت از تیم هندبال ملایر شرکت کرد کیان به زودی اسپانسر هندبال استان خواهد شد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان ضمن اشاره به حمایت از هندبال بانوان استان در لیگ برتر، گفت: برای حمایت از تیم هندبال ملایر شرکت کرد کیان به زودی اسپانسر هندبال استان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در جریان سفر به استان همدان با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در رابطه با توسعه رشته هندبال در این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشت، حاضران در مورد آخرین شرایط رشته ورزش هندبال در همدان و توسعه زیرساخت ها بحث و تبادل نظر کردند.

رییس فدراسیون هندبال در این دیدار با اشاره به حضور ورزشکاران همدانی در بدنه تیم های ملی هندبال، اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان یکی از موفق ترین استان ها در رشته هندبال به شمار می آید و در هر دو بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مختلف نمایندگانی از این استان در تیم ملی حضور دارند.

علیرضا پاکدل افزود: هندبال ایران طی چند سال اخیر موفقیت های بزرگی را در عرصه های فراملی به دست آورد و صعود بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانسر تیم هندبال همدان مشخص شد

اسپانسر تیم هندبال همدان مشخص شد