مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-26اقتصادي

اطلس سرمایه گذاری پنجره واحد حذب سرمایه در خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی به عنوان پنجره واحد سرمایه گذاری استان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان شب گذشته در مراسم رونمایی از اطلس سرمایه گذاری استان با حضور استاندار، معاونان وی و مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی بیان داشت: اطلس سرمایه گذاری استان با رویکرد علمی و تحلیلی مبتنی بر آخرین قوانین و مقررات و اطلاعات دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز به مرحله کلید تحویل در این خصوص رسیده ایم، گفت: از اطلس سرمایه گذاری استان به عنوان تنها پروژه تعاملی استان می توان یاد کرد.

به گفته وی همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اطلاعات مربوط به حوزه خود را در این زمینه در اختیار ما گذاشته اند تا بتوانیم اطلس سرمایه گذاری استان را به درستی تهیه کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی افزود: اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی از قابلیت مهم به روز رسانی به دلیل تغییر در قوانین و مقررات برخوردار است.

ذاکریان از مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی خواست همان طوری که در ابتدای انجام این کار با دادن اطلاعات لازم ما را یاری کردند، در به روز رسانی اطلس سرمایه گذاری استان نیز همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس سرمایه گذاری پنجره واحد حذب سرمایه در خراسان جنوبی

اطلس سرمایه گذاری پنجره واحد حذب سرمایه در خراسان جنوبی