مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-26پزشكي

بهره مندی 650 هزار نفر از طرح پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 650 هزار نفر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش برنامه پزشک خانواده قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی گفت: با فعال شدن طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای با جمعیت بیش از 20 هزار نفر و همچنین روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، خدمات بر مبنای سطح بندی به بیماران ارائه می شود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از سال 82 این طرح در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر آغاز شده است و تاکنون بالغ بر 650 هزار نفر در استان تحت پوشش برنامه پزشک خانواده روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر قرار گرفته اند.

احمدی با اشاره به اینکه از سال جاری این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر و همچنین طرح قبلی با اصلاح نظام ارجاع اجرایی می شود، افزود: با این اقدام با کمترین هزینه، خدمات در مطب ها، کلینیک ها و مراکز بیمارستانی خدمات درمانی به بیماران ارائه می شود.

وی مطرح کرد: با اجرای این طرح پرداخت از جیب مردم برای ویزیت، فرانشیز پزشک متخصص و دریافت خدمات سرپایی و بستری کاهش می یابد که منجر به افزایش رضایتمندی مردم و کیفیت خدمات خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 650 هزار نفر از طرح پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری

بهره مندی 650 هزار نفر از طرح پزشک خانواده در چهارمحال و بختیاری