مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-26سياسي

قالیباف: سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حفظ جان شهروندان تلاش می کند


رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رییس ایستگاه 120 آتش نشانی تهران در عملیات اطفای حریق در خیابان بهار تهران، گفت: انصافا سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان در حفظ جان شهروندان تلاش می کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رییس ایستگاه 120 آتش نشانی تهران در عملیات اطفای حریق در خیابان بهار تهران، گفت: انصافا سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان در حفظ جان شهروندان تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه- 7 اسفند) ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت سیدالساجدین حضرت زین العابدین (ع) را به آحاد ملت ایران و عموم محبان این امام تبریک و تهنییت گفت.

وی همچنین یادآور شد: روز گذشته مطلع شدیم که آتش نشان قهرمان شهید رضا دارابی رییس ایستگاه 120 آتش نشانی تهران حین عملیات در حادثه خیابان بهار به شهادت رسیدند که شهادت ایشان را به خانواده محترمشان و به تمامی همکارانشان در سازمان آتش نشانی تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: انصافا سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان در حفظ جان شهروندان تلاش می کند و این چندمین بار بود که چنین امتحانی شجاعانه و مجاهدانه را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حفظ جان شهروندان تلاش می کند

قالیباف: سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حفظ جان شهروندان تلاش می کند