مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-26اقتصادي

آغاز نظارت بر بازار مازندران از امروز/ فراوانی کالاهای اساسی در بازار


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شده و کالاهای تنظیم بازاری بدون محدودیت توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمد جعفری درباره تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در استان افزایشی است، اظهار کرد: برای اینکه به تعادل برسیم باید کالا به اندازه کافی داشته باشیم و به اندازه کافی هم در اختیار داریم و عاملان برای خرید و توزیع معرفی شوند.

وی گفت: به هر میزان که شهرستان ها لازم داشته باشند گوشت مرغ در اختیار قرار خواهد گرفت تا با قیمت مصوب به فروش برسد.

جعفری با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد با دستور وزیر جهاد کشاورزی و توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت هر کیلوگرم 40 هزار تومان درب سردخانه توزیع می شود، افزود: گزارش داریم در برخی شهرستان ها 63 تا 69 هزار تومان قیمت گوشت مرغ است و قیمت بیشتر از 63 هزار تومان مورد قبول نیست و هر شهرستان 20 تن مرغ را طی 48 ساعت آینده وارد بازار کند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی ها در دستورکار جدی قرار گیرد و بازدید از فروشگاه ها و انبارها برای ما بسیار مهم است، ادامه داد: به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نظارت بر بازار مازندران از امروز/ فراوانی کالاهای اساسی در بازار

آغاز نظارت بر بازار مازندران از امروز/ فراوانی کالاهای اساسی در بازار