مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-26اجتماعي

اتوبوس های نو که به ایستگاه وعده ها در ارومیه نرسید


خورشید در شهر نقل و بیدمشک از پشت کوهها به مردم شهر چشمک می زند و روز کاری مثل همیشه در شهر شروع شده، شهروندان هم در ایستگاه اتوبوس ایستاده اند با امید به اینکه شاید امروز اتوبوسی نو را در مسیر خطی خود به چشم ببینند و انتظار طولانی از وعده مسئولین شهر برای .

- ایسنا/آذربایجان غربی خورشید در شهر نقل و بیدمشک از پشت کوهها به مردم شهر چشمک می زند و روز کاری مثل همیشه در شهر شروع شده، شهروندان هم در ایستگاه اتوبوس ایستاده اند با امید به اینکه شاید امروز اتوبوسی نو را در مسیر خطی خود به چشم ببینند و انتظار طولانی از وعده مسئولین شهر برای ورود اتوبوس نو به چرخه حمل و نقل تحقق یافته باشد.

مدیریت شهری با همت اعضای شورای اسلامی شهر در کمتر از یک سال، 55 دستگاه اتوبوس جدید خریداری کرده که تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر ارومیه اضافه می شود این بخشی از سخنان شهردار ارومیه در مهر ماه امسال است.

همچنین منافی، نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در آذرماه امسال در جلسه شورای شهر گفت: 11 دستگاه از 55 دستگاه اتوبوس خریداری شده، تحویل شهرداری ارومیه شد.

تقویم به صفحه آخر خود رسیده و در آستانه سال جدید قرار داریم اما هنوز مردم شهر ارومیه، رنگی از اتوبوسهای خریداری شده و تحویل گرفته شده را ندیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های نو که به ایستگاه وعده ها در ارومیه نرسید

اتوبوس های نو که به ایستگاه وعده ها در ارومیه نرسید