مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-26حوادث

داستان ساختمان خیابان بهار چیست؟


20 دقیقه روز شنبه بود که یک ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه در خیابان بهار تهران طعمه آتش شد و یک آتش نشان به شهادت رسید اما داستان ساختمان خیابان بهار چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شهر تهران از حادثه آتش سوزی زخم هدی عمیقی بر پیکرش دارد؛ هنوز تلخی حادثه پلاسکو از یادها نرفته است که زخم دیگری بر جان پایتخت ایجاد شده و حریق یک ساختمان هفت طبقه اداری و تجاری در خیابان بهار داغ دل شهروندان را با شهادت یک آتش نشان دیگر تازه کرده است.

شواهد در حادثه، گویای این است که این ساختمان داستانی دارد؛ این موضوع را از  رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران جویا شدیم.

مهدی بابایی در این خصوص اظهار داشت: این ساختمان رای کمیسیون ماده 100 را دارد زیرا مالکان ساختمان اقدام به تغییر کاربری طبقات منفی یک، 2 و سه به کاربری انبار کرده بودند.

وی افزود: همکاران شهرداری تهران اوایل آذر امسال به این ساختمان مراجعه و آن را پلمب کردند اما مالک به طور غیرقانونی اقدام به فک پلمب کرد.

بابایی ادامه داد: مجددا همکاران شهرداری در اواخر آذر ماه گذشته برای پلمب مجدد به ساختمان مراجعه کردند اما مالک ممانعت کرد و این موضوع توسط عوامل کلانتری محل نیز صورت جلسه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ساختمان خیابان بهار چیست؟

داستان ساختمان خیابان بهار چیست؟