مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-26سياسي

برنامه های هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر آغاز شد


هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر، به منظور معرفی و نکوداشت و تکریم چهره های برجسته فرهنگی، هنری این شهرستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، برنامه های هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) باحضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات و جمعی از شهروندان و علاقه مندان به فرهنگ و ادب ایرانی اسلامی آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر در آیین آغاز به کار برنامه های هفته فرهنگی در اسلامشهر که در محل برپایی نمایشگاه اقوام و ملل شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن در آفرینش انسان و قراردادن در قبایل مختلف، اظهار کرد: کشور ما دارای فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم متنوع و جذابی است و همانطور که سیاست خارجی کشور بر اساس عزت، حکمت و مصلحت پایه ریزی شده، آداب و رسوم کشورمان نیز بر همین اساس حکیمانه و عزتمندانه است.

امام جمعه اسلامشهر با تاکید بر اینکه مسئولان حفظ میراث فرهنگی باید از این آداب و رسوم رفیع و حکیمانه پاسداری و حفاظت کنند، بیان کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا آداب و رسوم بیگانگان در فرهنگ ما وارد نشود، چرا که دشمن در تمام زمینه ها به دنبال نفوذ و ضربه زدن به فرهنگ و آداب و رسوم دیرینه ایران عزیزمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر آغاز شد

برنامه های هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر آغاز شد