مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:452023-02-26سياسي

استقبال بی نظیر مردم سیستان و بلوچستان در بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات زاهدان گفت: تمامی منابع مالی ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور و سیستان و بلوچستان از طریق مشارکت های مردمی به صورت نقدی و قسطی است و تاکنون استقبال خوبی بخصوص از سوی مردم این استان در این زمینه صورت گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات زاهدان گفت: تمامی منابع مالی ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور و سیستان و بلوچستان از طریق مشارکت های مردمی به صورت نقدی و قسطی است و تاکنون استقبال خوبی بخصوص از سوی مردم این استان در این زمینه صورت گرفته است.

احمد بامری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: شیعیان علاقه خاصی به بازسازی و توسعه عتبات عالیات دارند و همه مردم جهان و تمامی ادیان دلداده اباعبدالله الحسین (ع) بوده و به ایشان متوسل می شوند.

بامری در ادامه گفت: در سال 82 سردار شهید قاسم سلیمانی در سفری به کربلا از وضعیت شیعیان و حرم امیرالمومنین و امام حسین (ع) بازدید و گزارشی به رهبر معظم انقلاب ارائه کرد که ایشان دستور راه اندازی ستاد عتبات عالیات را داده و در همان سال تیمی تشکیل و کمک های معیشتی برای بازسازی کربلا و نجف تا سال 95 انجام شد و بعد از آن بحث توسعه آغاز و حرم حضرت علی (ع) هم اینک 20 برابر قبل مساحت دارد که توسط متخصصین و مهندسین ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی نظیر مردم سیستان و بلوچستان در بازسازی عتبات عالیات

استقبال بی نظیر مردم سیستان و بلوچستان در بازسازی عتبات عالیات