مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:452023-02-26اقتصادي

بهره برداری از فاز نخست هتل شناور دریاچه ولشت تا پایان امسال


مدیر پروژه مجموعه گردشگری دریاچه ولشت چالوس با اشاره به اینکه این پروژه در فاز نخست، به صورت 30 ساله اجاره شده است، گفت: فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری است و مقرر شد 20 واحد سوییت متحرک و شناور در این طرح اجرا شود که نخستین هتل شناور ایران خواهد بود.

- بهره برداری از فاز نخست "هتل شناور" دریاچه ولشت تا پایان امسال ایسنا/مازندران مدیر پروژه مجموعه گردشگری دریاچه ولشت چالوس با اشاره به اینکه این پروژه در فاز نخست، به صورت 30 ساله اجاره شده است، گفت: فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری است و مقرر شد 20 واحد سوییت متحرک و شناور در این طرح اجرا شود که نخستین هتل شناور ایران خواهد بود.

محمد حسن زاده در تشریح اجرای طرح گردشگری دریاچه ولشت چالوس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 1057 سال پیش دریاچه ولشت در ارتفاع 978 متری به خاطر رانش زمین بوجود آمد و ولشت در واقع به معنای رانش است.

حسن زاده با اشاره به اینکه کف دریاچه هزاران چشمه دارد که آب این دریاچه را تغذیه می کند، افزود: جریان آب دریاچه ولشت به شکلی است که روی آب ساکن و آرام اما زیر آب خروشان است؛ می توان گفت 20 دقیقه شنا در این دریاچه، معادل 24 ساعت شنا در دریای خزر است و در طول سال حدود 3 تا 8 غریق در دریاچه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست هتل شناور دریاچه ولشت تا پایان امسال

بهره برداری از فاز نخست هتل شناور دریاچه ولشت تا پایان امسال