مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:402023-02-26حوادث

جاده مرگ همچنان درمسیرکلنگ زنی


جاده مرگ، عنوانی که ساکنان مسیرجاده 13 کیلومتری کلوده به ولیسده که ساکنان سه شهرستان مرکزی مازندران محمودآباد به آمل وچمستان نور متصل می کند، - ایسنا/مازندران جاده مرگ، عنوانی که ساکنان مسیرجاده 13 کیلومتری " کلوده به ولیسده" که ساکنان سه شهرستان مرکزی مازندران محمودآباد به آمل وچمستان نور متصل می کند، به علت کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی همچنان قربانی می گیرد، برگزیدند.

شماری از ساکنان و کاربران هر روز این جاده پرتردد ارتباطی که بیش از 30 روستا درمسیرجاده ارتباطی کلوده به ولیسده سکونت دارند از مسئولان اجرایی به ویژه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خواستند برای تعریض و چهارخطه شدن این جاده حادثه خیز اقدام کنند.

موضوعی که نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ضمن تایید نامناسب وکم عرض بودن وضعیت جاده و اعلام آمار کشته شدن بیش از 43 نفر درکمتر از سه سال دراین جاده از مسئولان مازندران برای تامین اعتبار مورد نیاز آن درخواست همراهی کرد.

شماری از ساکنان این جاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اعلام کردند: این جاده کم عرض و پرترافیک دارای مشکلات فراوانی از جمله کم عرض بودن، نداشتن شانه خالی بر میزان تصادفات در آن افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرگ همچنان درمسیرکلنگ زنی

جاده مرگ همچنان درمسیرکلنگ زنی